søndag 4. november 2012

Støfringstøylen

Dalavatnet


Rasteplass med utsyn

Gjesdalsdalen

Støylen


Støylen


Mot Vassenden og Jølstravatnet

Dalavatnet

Ein ny vedunderleg turdag og eg har vore på Støfringstøylen. Det er omlag 27 år sidan eg var der så det er på tide no.Det er ein fin traktorveg heilt fram så det er ikkje noko å seie på framkomeligheita. 
Sidan det no er vinter så veit ein aldri kor tid snøen legg seg og kor tid det kjem slike fine dagar, så eg nyttar alle fridagane til turar i området om det er mogleg. Ventar litt til før eg går i vinterdvalen, tenkjer eg.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fantastisk flotte bilder! Og veldig vakre motiv:-)
Lengtar litt heim når ein ser desse.

Helsing
Anne-Britt Øvrebø

Unknown sa...

Flotte bilder, Helen! Motiva er jo takknemlege, får reint lyst til å ta ein tur heim.

Helsing
Anne-Britt Øvrebø

Unknown sa...

Tusen hjarteleg takk for fin kommentar. Og kjekkt å vete at utflyttarane får lyst heim att.