lørdag 20. juli 2013

Turløype

Vakna til eit vidunderleg vær og god temperatur. Det var berre å få på kaffetraktaren og sette seg ut med frukosten og planlegge dagen. Det var enkelt. Ole ville på golfbana og eg ville gå tur. Det vil sei, først hadde eg nokre late timar i sola før eg gjekk turen som eg hadde tenkt. Utgangspunktet var eit par km borti vegen på andre sida av elva. Snakka med ein i resepsjonen som snakka om at turen tok 4 timer. Han anbefalte meg også å starte med Bjødnastigen og gå ned Skarsbakken. Det var eg glad for at eg gjorde for det var bratt oppover. Men det var ein flott tur sjølv om det var mykje skog og lite utsikt. Fin mosjonsløype. Eg brukte 2t og 50 min. Berre så det er sagt.






Aurdal Fjordcamping med vogna vår sånn ca. midt i.



Her var det eit smalt og bratt parti. 
Eg var verkeleg glad for tauene som var hengde opp.







Ingen kommentarer: