onsdag 5. desember 2018

Juleklipp i dag

⭐⭐⭐

Femte dagen i desember og eg må ut av dørene i dag for å få gjort med ferdig meg juleklippen. Må vere pen på håret når høgtida kjem. Er så heldig at favorittfrisøren min, Melinda, held til på Vassenden og difor kort veg. Men, eg må nok ut å få måka snøen ut av bilen. Kjenner at eg ikkje bør kave meg innover langs elva og fiskestien i dag. Sikkert blaut snø og glatt på stien.
I går hadde eg ein fin dag i heimen og kvelden vart fin med ein uendeleg lang og god prat med ei mangeårig veninne. Enkelte venskap er like sterke sjølv om ein berre snakkast ein gong i året. Eg elskar galgenhumoren vår, det og le i saman og vete at vi kan stole på kvarandre. Eg er heldig som har så mange fine folk som bryr seg.
Ha ein fin dag.

❤️❤️❤️


⭐⭐⭐



Fantastisk duett mellom to store artistar.
Kan hende dei syng i lag ein annan stad no?

⭐⭐⭐


Ingen kommentarer: