mandag 31. desember 2012

Turåret 2012


2012 har vore mitt store turår. Aldri har eg vore på så mange flotte turer på fjell, i skog og mark.
At eg har fått desse opplevingane er for meg heilt fantastisk og eg ser verkeleg fram til nye turar neste år. 
Her er nokre av opplevingane eg har hatt denne våren, sommaren og hausten. I tillegg kjem alle turane eg har hatt på Kvamstøylen og i nærområda rundt i kring. 
Gleder meg til nye utfordringar til våren når snøven har trekkt seg tilbake.

Post nr.1 Bakkestøylen

Post nr.2 Varden

Post nr.3 Kyrkja

Post nr.4 Hegnesnipa


Post nr.5 Fyglastøylen

Post nr.6 Vasskaret

Post nr.7 Sundestøylen

Andre turar eg liker:
Kvamsfjellet

Støfringsstøylen

Sykkel på Sørsida, Årneset

Fitjevårstøylen, Sandane

Vasskaret i Risevatnet, Svelgen


Ingen kommentarer: