onsdag 25. juni 2014

Tysdagstur på Bolsetnipa 1234 m.o.h.

Endeleg kom dagen/kvelden det skulle lukkast for meg å komme opp på Bolsetnipa. To forsøk i fjor vart avslutta grunna regn og tåke. I går åpenberte det seg ein flott midtsommarkveld og eg vart med tysdagsgruppa på tur. Eigentleg var eg litt i tvil om det var rette dagen sidan formen ikkje var heilt på topp. Ganske riktig gjekk eg på ein liten smell ganske tidleg, men det var vel fordi eg gjekk for hardt ut. Skulle sjølvsagt følge dei andre, men tempoet var knallhardt for meg i går. Etter godt fylgje i Petra og ein del pauser opp over råsa kom eg meg opp. Litt etter dei andre men eg fekk ein varm og god mottaking med klemmar og kaffe. God belønning i tillegg til opplevinga å vere på toppen. 
Ein ting er i alle fall sikkert: Å setje seg mål er flott og det som hjelper best å nå det er å ta tida til hjelp.


Bolsetstøylen der berre murane står att.

Innover Fossheimsdalen.

Jølstravatnet.

Toppen er nær!

Endeleg!


Stardalen.



Fine gjengen som venta på meg meg på toppen med klem og kaffeskvett.



Ein vedunderleg tur med ein flott gjeng. 
Ser fram til nye opplevingar til hausten.
Takk for i sommar.


Ingen kommentarer: