lørdag 4. oktober 2014

Stegsvatnet og Longevasshytta

Endeleg fekk eg komme meg opp i fjellet igjen. 
Målet mitt i år var å nå 7 postar i fjelltrimmen. Ei stund spøkte det litt for dette fordi kroppen ikkje har vore heilt med på denne leiken dei siste vekene. Etter å ha sjekka værmeldingane heftig ei veke fann eg ut at det måtte bli laurdagen. 
Starta ved Legestøylen etter å ha køyrt bomvegen opp gjennom Årdalsdalen. Ein fantastisk flott dal når ein kjem opp i høgda og ser tilbake nedover mot Årdal.

Legestøylen



Nedover Årdalsdalen


Stegsvatnet (782 m.o.h.)

Stien innover langs Stegsvatnet som sherpaer frå Nepal har vore og utbetra.
Det var fint å gå innover sjølv om det til tider var litt smal sti og bratt nedover til vatnet. Men det gjekk fint og var ei bonusoppleving på turen.

Døme på kor flott det er laga til på stien.

Inste enden av Stegsvatnet der det er nokre private hytter.

Kupa og Kupevatnet

Kupa og vidare mot Vassvendevatnet.

Og her er hovudmålet for turen, Longevasshytta.



Longevasshytta (810 m.o.h.). Den 7. posten min i fjelltrimmen 2014.

Deilig å komme inn i hytta og bytte ut svette klede med tørre og få i seg noko god mat.
Ein kan løne seg sjølv med ein liten sjokolade etter å ha nådd målet.
Kaffien smakte ekstra godt.

Fint med bruer over elvane. Eg takla denne fint.

På veg heimatt langs Vassvendevatnet. 
I bakgrunnen ser ein Kupevatnet og Kupeskaret.

På nytt har eg hatt ei flott oppleving i Jølstrafjella og er evig takknemlig for dugnadsgjengen som legger til rette for at eg får ta del i fjellivet og rekreasjonen ein finner der.

Ingen kommentarer: