onsdag 17. september 2014

Vårfjellet

Har igjen vore på ein fin tur i Jølstrafjella.
Denne hausten har vore utruleg raus med godværsdagane slik at eg kan komme meg på tur når formen er god. Jaja, det var vel ikkje den beste dagen å legge ut på tur, men det var det beste været for ei fin oppleving. Tok meg god tida og pausa rett som det var. Med rosiner og styrkedrikk kom eg meg opp og fekk godkjensla på ny når eg såg flagget og målet for turen. 
Det er flott på Vårfjellet. I allefall ein slik vakker haustdag som i dag.
Køyrde opp bomvegen til Gjesdalsdalen til den første høgda. Der er nokre vedalader og fin parkering i vegkanten. Skilt med "fjelltrim" og godt merka opp igjennom fin sti i skogen og litt myr før ein starter på stigninga. Godt merka av Ingrid heile vegen opp.


Her ser de Vassenden og dalen nedover.

Kjelsnesstøylen.
Den turen tek eg ein anna dag.

Inn mot Ålhus.

Då har eg fått merka den 5.posten denne sesongen.
To att så er målet nådd.

Gjesdalsdalen

Middagsfjellet.
Der var eg i fjor.


Total kvile på fjellet er slett ikkje feil. Eg sov faktisk litt.

Sjøla og Vassenden.

Den glade vandrar.

Ingen kommentarer: